10 sposobów na to, by pracownicy i kandydaci Cię kochali – Milena Kalinowska (EBMASTERS Wrocław #2)
Jak zaprezentować w internecie najlepsze elementy firmy jako pracodawcy? Jak ciekawie pokazać firmowe kulisy? I jak angażować pracowników w tworzenie wartościowego contentu, który potem roznosi się po sieci?
Na te i inne pytania odpowiadała Milena Kalinowska, która 22 marca 2016 r. we wrocławskich Zaklętych Rewirach opowiadała o content marketingu w PIXERS.
Poniżej jej prezentacja z tego spotkania:
Kim jest Milena Kalinowska?
Marketing Coordinator w PIXERS
Ekspert w obszarze social media. Od trzech lat pracuje w PIXERS, sklepie internetowym zajmującym się sprzedażą wielkoformatowych wydruków na ścianę. Koordynuje działania marketingowe marki, m.in. obszar content marketingu, employer brandingu i komunikacji wewnętrznej. Ma kilkuletnie doświadczenie w obszarze SM. Obsługiwała takie marki jak: AVON, Manhattan Cosmetics, Miss Sporty, Warka Radler. Współtworzyła również strategię employer brandingową dla Grupy Allegro. Prywatnie niepoprawna psiara, fotografka-amatorka, uzależniona od czekolady i koloru magenty.