Prezentacje

„Cho do nas” – czyli jak robimy kampanie EB w social media – Objectivity (EBMASTERS Wrocław #1)

Jak sprawić, żeby w gąszczu postów i kampanii społecznościowych użytkownik zauważył te nasze i poświęcił im więcej niż 3 sekundy? Sposobów jest wiele, ale Objectivity znalazło swój własny.

Podczas pierwszego spotkania EBMASTERS we Wrocławiu (26.01.2016) Marta Kacprzak i Justyna Abrahamowicz z Objectivity opowiedziały, jak ich zespół zbudował strategię komunikacji w serwisach społecznościowych, które kanały wybrał i dlaczego.

Poniżej ich prezentacja z tego wydarzenia:

 

Co na co dzień robią dziewczyny z Objectivity?

Marta Kacprzak, Head of Communication
Oficjalnie specjalistka w budowaniu wizerunku pracodawcy i komunikacji, w praktyce dobry duch Objectivity. Aktualnie zarządza zespołem Komunikacji i Marketingu, którego zadaniem jest rozwijanie kultury organizacji, budowanie wizerunku wewnątrz i na zewnątrz firmy. Od niespełna dwóch lat wraz ze swoim zespołem od podstaw buduje strategię marki, szuka odpowiednich kanałów komunikacji oraz angażuje pracowników w kampanie i działania firmy.
Trzy lata w zespole HR pomogły jej zrozumieć, co pracownicy cenią najbardziej i jakie są ich potrzeby. Połączenie spojrzenia HR-owego ze spojrzeniem marketingowym pozwala jej przekuć to, co ważne dla pracowników w biznesową korzyść klientów i pokazać obu stronom, na co mogą liczyć wiążąc się z Objectivity. Zorganizowana przez jej zespół konferencja WROC# była spektakularnym sukcesem w świecie IT, a kampanie EB są doceniane przez ogólnopolskich ekspertów w dziedzinie. W kuluarach świata IT szepcze się, że imprezy firmowe organizowane przez nią są naprawdę epickie . Prywatnie Marta dużo czyta i czasem pisze. Jeśli nie ma jej w domu, to najprawdopodobniej siedzi w kinie lub, pochłonięta nową pasją – nordic walkingiem, przemierza Wrocław wzdłuż i wszerz.

Justyna Abrahamowicz, Social Media Specialist
Absolwentka Filologii Polskiej na UWr oraz Zarządzania i Marketingu na UE. Po drodze zdobyła jeszcze licencjat z PR-u, żeby uzupełnić tę układankę. Od ponad pięciu lat związana z wrocławskim rynkiem marketingowym. Na początku drogi zawodowej, w kilku agencjach PR-owych doradzała klientom z różnych branż w tworzeniu strategii komunikacji online i offlinie. Od 1,5 roku znajduje się po drugiej stronie lustra. Teraz tworzy koncepcje marketingowe, wdraża i usprawnia plany komunikacyjne dla firmy IT, w której sama pracuje. Nie dość, że stworzyła i koordynuje wszystkie profile społecznościowe w Objectivity, to dodatkowo prowadzi kampanie SM dla konferencji WROC# i dwóch społeczności firmowych: Agile Addicted i BAM. Koledzy i koleżanki z pracy mówią o niej, że jest profesjonalistką i perfekcjonistką – nic nie umknie jej wprawnemu socialmediowemu oku. Jest miłośniczką muzyki jazzowej, nowych mediów i podróży, z których zdjęcia publikuje na jej ulubionym Instagramie .

Tagi: , , , , , · Styczeń 28, 2016 · 7:53 am

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *