Poznań

EBMASTERS Poznań #4

Masz świra na punkcie employer brandingu?

Spotkaj się z nami 3 kwietnia 2019 r. o 18:00 w poznańskim Alternativa Club (obok Blue Note) podczas spotkania EBMASTERS Poznań #4!

Temat przewodni wydarzenia:
Grupy docelowe w employer brandingu

Kochamy employer branding i chcemy zmieniać rynek pracy na lepsze. Dlatego budujemy EBMASTERS – społeczność praktyków i pasjonatów employer brandingu, którzy są żądni wiedzy praktycznej, chcą nawiązywać nowe kontakty, wspierać wartościowe inicjatywy, zmieniać HR-owy świat i… dobrze się bawić 🙂

JAKI JEST PLAN WIECZORU:
18:00 – Zaopatrujemy się w napoje i zajmujemy miejsca
18:15 – Oficjalny start i 3 prezentacje:

1. Magdalena Mielczarek, Cognifide Polska
#ebnews
Subiektywny przegląd najciekawszych newsów z i dla branży employer branding. Newsy branżowe są stałym punktem naszych spotkań.
(25 min + dyskusja)

2. Daria Siwka, BardzoHR
Tworzenie person kandydatów i pracowników.
W projektowaniu działań EB szalenie istotną rzeczą jest umiejętność patrzenia na świat oczami swojej grupy docelowej. Zrozumienie tego, co kandydatów i pracowników uskrzydla w pracy, a co im te skrzydła podcina, a także uchwycenie ich stylu życia, stylu komunikacji oraz przyzwyczajeń i rytuałów to pierwszy krok do tworzenia angażujących doświadczeń. W tym pomaga nam narzędzie „persony”. W czasie mojego wystąpienia opowiem Wam jak tworzę persony projektując strategie EB dla różnych pracodawców. Podpowiem też jak zebrać informacje na temat grup celu, a także przedstawię konkretne szablony, za pomocą których wizualizuję świat „moich” person.
(25 min + dyskusja)

3. Julita Baumgart, GSK
Statystyczny pracownik nie istnieje – persony w employer brandingu.
W employer brandingu, kluczowe znaczenie ma odpowiednie określenie grupy docelowej. Mówienie o grupie docelowej jako o uśrednionych osobach/ pracownikach nie wydaje się być odpowiednim podejściem. Tu z pomocą przychodzi tworzenie person. Przedstawimy persony stworzone na potrzeby GSK IT.

Po prezentacjach część nieoficjalna i integracja. A że zapowiada się świetny wieczór w jeszcze lepszym towarzystwie, zarezerwujcie sobie także „trochę” czasu na rozmowy po evencie 😉

Kilka słów o prelegentach:

Magdalena Mielczarek, Cognifide Polska
Od 6 lat wspiera obszar rekrutacji, rozwoju pracowników oraz employer brandingu w Cognifide. Obecnie jako HR Business Partner pracuje z liderami oraz managerami w budowaniu i rozwijaniu efektywnych zespołów. Największą satysfakcję daje jej współpraca w różnorodnych zespołach i kreatywne usprawnienia codziennej pracy. Od początku swojej kariery wierzy, że candidate experience i employer branding to naturalna ścieżka rozwoju HR.

Daria Siwka, BardzoHR
Ekspert budowania wizerunku pracodawcy z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarach HR i Employer Brading. Specjalizuje się w projektowaniu Employee Value Proposition, w budowaniu narzędzi komunikacyjnych pod zróżnicowane grupy docelowe, a także we wdrażaniu strategii wizerunkowej. Realizuje projekty online oraz offline dla takich firm jak: Toyota, Credit Agricole, OCEANIC S.A., Grupa Carlsberg, Qubus Hotel, Grupa Allegro, Ceneo.pl, Dolby Poland, Trans.eu, Sente Systemy Informatyczne, Ten Square Games, Orsay. W jej portfolio, prócz strategii EB, znajdują się Key Visuale dla marek pracodawców, kampanie rekrutacyjne, materiały drukowane, profile karierowe w social media, strony kariery, video wizerunkowe, programy poleceń, program rozwojowe i wiele innych.
Autorka bloga (bardzohr.pl/blog) poświęconego budowaniu wizerunku, a także licznych artykułów publikowanych w pismach branżowych. Występuje na konferencjach jako ekspert EB i dzieli się swoją wiedzą ze specjalistami HR. Jest trenerem obszarów związanych z projektowaniem strategii Employer Branding, a także wykładowcą na uczelniach wyższych (studia podyplomowe na Akademii Górniczo-Hutniczej, MBA na Wyższej Szkole Bankowej, studia dzienne na Uniwersytecie Wrocławskim). Z przyjemnością też prowadzi od samego początku istnienia wrocławskie spotkania EBMasters.

Julita Baumgart, GSK
Communication & Engagement Manager w Centrum Usług Biznesowych (GSK IT) w Poznaniu. Odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną oraz employer branding. Od lat z powodzeniem koordynuje największe wydarzenia w GSK IT, aktywnie angażując pracowników w ich organizację.
Absolwentka studiów podyplomowych Budowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding na ALK. Prywatnie pasjonatka ogrodnictwa kwiatowego i jazdy konnej.

DLA KOGO JEST TO WYDARZENIE:
Głównym adresatem spotkań ebmasterskich są EB-owcy, HR-owcy, rekruterzy i specjaliści od komunikacji rekrutacyjnej, a także osoby odpowiedzialne na co dzień za marketing i PR. Jeśli jednak nie reprezentujesz żadnej z tych profesji, a czujesz bluesa do employer brandingu i chcesz zmieniać własną firmę oraz rynek pracy na lepsze, przyjmiemy Cię z otwartymi ramionami!

ZAPISY:
Spotkanie jest BEZPŁATNE, acz merytoryczne;)
Nic na nim nie sprzedajemy – po prostu uczymy się od siebie lepszej komunikacji z kandydatami i pracownikami.

Przyjdź sam(a) lub przyprowadź kogoś, komu wiedza o EB może się również przydać!
Aby się zapisać, dołącz do naszego wydarzenia na Facebooku (kliknij „wezmę udział) lub wyślij maila na zagadaj@ebmasters.pl, w tytule koniecznie wpisz: Poznań (w przypadku zapisuj przez maila odpowiedź otrzymasz w ciągu 24h).

Do zobaczenia na żywo oraz w naszej grupie na Facebooku!
https://www.facebook.com/groups/ebmasters.to.my/

· Marzec 25, 2019 · 3:31 pm

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *