Prezentacje

#ebnews – Daria Siwka (EBMASTERS Wrocław #2)

Jakie znaczenie dla EB-owców ma wprowadzenie nowych reakcji na Facebooku? Dlaczego kampania z Kubiszonem jest taka dobra? I co wynika z „Wjazdu na chatę” EY Polska?

Na te i inne pytania odpowiadała Daria Siwka z BardzoHR, która 22 marca 2016 r. we wrocławskich Zaklętych Rewirach przeprowadziła subiektywny przegląd newsów z branży employer branding.

Poniżej jej prezentacja z tego spotkania:

 

Kim jest Daria Siwka?
Ekspert budowania wizerunku pracodawcy z ponad 10-letnim doświadczeniem w obszarach HR i marketingu. Specjalizuje się w projektowaniu EVP, w budowaniu narzędzi pod zróżnicowane grupy docelowe, a także we wdrażaniu strategii wizerunkowej.
Prowadzi agencję bardzoHR – Employee&Employer Branding. Zrealizowała projekty online oraz offline dla takich firm jak: Toyota, AkzoNobel, Credit Agricole, eurobank, Grupa Carlsberg, Grupa Allegro, Ceneo.pl, Dolby Poland, Opera Software.
Autorka bloga poświęconego budowaniu wizerunku, a także licznych artykułów publikowanych w pismach branżowych. Występuje na konferencjach jako ekspert EB i dzieli się swoją wiedzą ze specjalistami HR. Prowadzi szkolenia EB, dedykowane pod określone potrzeby pracodawców. Jest wykładowcą pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z EB (AGH, Kraków).

Tagi: , , · Marzec 24, 2016 · 8:42 am

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *