Prezentacje

#ebnews – Marta Ogórek (EBMASTERS Kraków #8)

Dlaczego spot PGE z Sebusiem zawładnął sercami polskich internautów i jak ta akcja wpływa na postrzeganie tej firmy jako pracodawcy? Czym się może dla firmy skończyć odebranie dziecku Minionka?  I jak połączyć reklamę produktu z reklamą EB?

Na te i inne pytania odpowiadała Marta Ogórek z firmy EPAM Systems, która 8 grudnia 2015 r. podczas ósmego spotkania EBMASTERS w Krakowie przeprowadziła subiektywny przegląd newsów z i dla branży employer branding.

Poniżej jej prezentacja z tego spotkania:

 

Kim jest Marta Ogórek?
Socjolog i marketingowiec z pasją do brandingu w różnych formach. Absolwentka I Edycji Studiów Podyplomowych AGH z Employer Brandingu oraz Psychologii Zarządzania i Negocjacji. Z branżą BPO związana od 4 lat. Wcześniej przez 5 lat pracowala w luksusowych krakowskich hotelach, gdzie zdobyła solidne doświadczenie z szeroko pojętego customer care.
Uważa, ze employer branding nie istnieje bez dobrego personal brandingu, a każdy powinien być Prezesem firmy Ja Sp. z o.o. Te idee stara się wprowadzać w życie w firmie EPAM Systems, gdzie jest Trenerem wewnętrznym oraz rekrutuje jednorożce, yeti i Java Developerów.

Tagi: , , , · Grudzień 10, 2015 · 6:12 am

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *