Employer branding w dobie millenialsów – Martyna Tarnawska (EBMASTERS Kraków #6)
Snapchat, Instagram, Vine i Periscope – te nowe i trendujące aplikacje służą nie tylko rozrywce najmłodszego pokolenia, ale znajdują również świetne zastosowanie dla wzmocnienia wizerunku pracodawcy, promocji swojej marki i zwiększenia efektywności procesów rekrutacyjnych.
O inspirujących przykładach wykorzystania powyższych aplikacji w działaniach pracodawców opowiedziała z perpektywy kandydata Martyna Tarnawska z Socjomanii, która 16 września 2015 r. wystąpiła na krakowskiej Barce podczas szóstego spotkania EBMASTERS.
Prezentacja z tego wydarzenia jest dostępna poniżej:
Kim jest Martyna Tarnawska?
Człowiek renesansu świata social media. Zafascynowana marketingiem narracyjnym, niestandardowym i sensorycznym. Zawodowo community manager w Brand24 i namłodszy trener w Socjomanii. Studentka zarządzania mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim i inicjatorka projektu Sztuka SMART.