Prezentacje

Komunikacja kryzysowa pracodawcy offline – Przemysław Mitraszewski (EBMASTERS Warszawa #1)

W przypadku dużych przedsiębiorstw debata wewnętrzna toczy się na zewnątrz. Jakie są ogniska konfliktów i kryzysów wewnątrz firm? Jak sobie z nimi radzić? I jaka jest rola mediów tradycyjnych w ich rozwiązywaniu?

Na powyższe pytania odpowiedzi szukał Przemysław Mitraszewski z Lighthouse Consultants, który 4 lutego 2015 r. w Warszawie podczas ebmasterskiego spotkania przeprowadził wystąpienie dot. źródeł kryzysów wizerunkowych  pracodawców.

Poniżej prezentacja z tego spotkania.

 

Kim jest Przemysław Mitraszewski?
Managing Partner w Lighthouse Consultants i specjalista w dziedzinie zarządzania reputacją i komunikacji kryzysowej. Doradzał firmom z branży finansowej, FMCG, farmaceutycznej, czy telekomunikacyjnej. Współpracował z Provident Polska, PKN Orlen, Telekomunikacją Polską, BMW Polska, GMAC Bankiem, mBankiem, Centralnym Laboratorium Naftowym, Konferencją Przedsiębiorstw Finansowych oraz BRE Bankiem. Z powodzeniem realizował projekty kryzysowe związane z oszustwami finansowymi, wypadkami pracowników, oskarżeniami o mobbing, molestowaniem seksualnym, szantażami wobec firmy. Autor licznych publikacji na temat zarządzania kryzysem oraz „Crisis Management Approach Process” – metodologii przygotowania do zarządzania kryzysowego. W ramach swoich zainteresowań współtworzył także programy społeczne, np. Trampolina (dla Provident Polska) czy „Niepełnosprawni – normalna sprawa” (dla Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji). Dodatkowo prowadzi szkolenia medialne i kryzysowe.

Tagi: , , , · Luty 5, 2015 · 11:22 am

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *