Prezentacje

Kura (a właściwie kogut) na usługach PZU – Dawid Szczepaniak (EBMASTERS Kraków #3)

Jak z perspektywy agencji wyglądały kulisy powstawania najsłynniejszej polskiej kampanii employer brandingowej z kurą w roli głównej?

O pracy nad spotem PZU opowiedział David Szczepaniak z VML Poland, który 21 stycznia 2015 r. wystąpił podczas trzeciego krakowskiego spotkania EBMASTERS. Poniżej jego prezentacja z tego wydarzenia.

 

Kim jest Dawid Szczepaniak?
Executive creative director i partner polskiego oddziału VML – wiodącej globalnej agencji digital, która wkroczyła na polski rynek latem 2013 nawiązując współpracę z agencjami Heureka i Pride&Glory Interactive. Wcześniej, dyrektor kreatywny i założyciel Pride&Glory Interactive.
Współtwórca głośnych kampanii, m.in. Mocnopomocni (PZU), Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym (PZU), Natanek Batmanek (Tesco), Ceske Legendy Drevnego Kocura (Budweiser Budvar), Wielka Inwazja Małego Głoda (Danio).
Inicjator Interactive Day – festiwalu z pogranicza sztuki, marketingu i technologii. Ceniony wykładowca marketingu interaktywnego na kilku uczelniach. Pracował dla największych marek zarówno w Polsce, jak i na poziomie europejskim. Wspólnie z teamem VML Poland zdobył kilkadziesiąt branżowych nagród.

Tagi: , , , · Styczeń 22, 2015 · 10:28 am

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *