EBMASTERS

Ogólnopolska społeczność praktyków i pasjonatów employer brandingu

O nas

O co chodzi
Kochamy employer branding i chcemy zmieniać polski rynek pracy na lepsze. Żeby to się udało, osoby zajmujące się na co dzień komunikacją z kandydatami i pracownikami potrzebują wiedzy, inspiracji i integracji. Dlatego od lipca 2014 r. budujemy pierwszą prawdziwie open source’ową społeczność w branży HR. Są to praktycy i pasjonaci employer brandingu – ludzi, którzy są żądni wiedzy praktycznej z zakresu HR, PR, marketingu i tematów pokrewnych, chcą nawiązywać nowe kontakty, wspierać wartościowe inicjatywy i zmieniać HR-owy świat.

Nasza misja
#1 Popularyzowanie wiedzy o employer brandingu, candidate experience i employee experience
#2 Integracja środowiska praktyków i pasjonatów rekrutacji i EB oraz wspieranie wartościowych inicjatyw
#3 Stały rozwój i dobra zabawa!

Co konkretnie robimy
I. Nasz projekt jest niekomercyjny i oddolny. Przede wszystkim organizujemy bezpłatne, cykliczne spotkania poświęcone budowaniu marki pracodawcy.

A na naszej stronie www.ebmasters.pl publikujemy m.in. materiały z organizowanych przez nas spotkań. Prezentacje te są do dyspozycji wszystkich, którzy szukają pomysłów na wartościowe działania rekrutacyjne i employer brandingowe.

Jaka jest formuła ebmasterskich spotkań
Szybki start, kwadrans na zaopatrzenie się w napoje i słuchamy 3 wystąpień:
1. Stały punkt: #ebnews: subiektywny przegląd newsów z i dla branży employer branding (25 min)
2. Gość specjalny (25 min)
3. Gość specjalny (25 min)
W międzyczasie  dyskusje, po każdej prezentacji 15-minutowy networking, a po zakończeniu wszystkich wystąpień część nieoficjalna i integracja 🙂

Dla kogo jest ta inicjatywa
Jeżeli, podobnie jak my, kochasz employer branding, to zdecydowanie musisz dołączyć do naszej ebmasterskiej społeczności!

Kto za tym stoi
Zyta Machnicka
Employer Branding Partner i trener w Lightness oraz autorka bloga CandidateExperience.pl. Krzewi ideę bycia lepszym pracodawcą oraz otwiera zespoły i kadrę menadżerską w całej Polsce na potencjał employer brandingu.
Jest opiekunem merytorycznym już V edycji Studiów Podyplomowych Employer Branding na AGH w Krakowie oraz mózgiem operacyjnym ogólnopolskiej społeczności EBMASTERS. Tajniki branży HR zgłębia od 12 lat.
Od 2011 r. prowadzi dedykowane projekty szkoleniowe z employer brandingu dla zespołów HR, marketingu, sprzedaży i managerów.
To również częsta prelegentka konferencji branżowych, autorka artykułów z zakresu e-wizerunku, personal brandingu i employer brandingu oraz jurorka najważniejszych ogólnopolskich konkursów z zakresu EB i HR.
Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą.