EBMASTERS

Ogólnopolska społeczność praktyków i pasjonatów employer brandingu

O inicjatywie

O co chodzi
Kochamy employer branding i chcemy zmieniać polski rynek pracy na lepsze. Żeby to się udało, osoby zajmujące się na co dzień komunikacją z kandydatami i pracownikami potrzebują wiedzy, inspiracji i integracji. Dlatego od lipca 2014r. budujemy społeczność praktyków i pasjonatów employer brandingu – ludzi, którzy są żądni wiedzy praktycznej, chcą nawiązywać nowe kontakty, wspierać wartościowe inicjatywy i zmieniać HR-owy świat.

Nasza misja
#1 Popularyzowanie wiedzy o employer brandingu i candidate experience
#2 Integracja środowiska praktyków i pasjonatów EB oraz wspieranie wartościowych inicjatyw
#3 Stały rozwój i dobra zabawa!

Co konkretnie robimy
Nasz projekt jest niekomercyjny i oddolny. Organizujemy bezpłatne cykliczne spotkania poświęcone budowaniu marki pracodawcy. Aktualnie możecie nas spotkać w Krakowie i we Wrocławiu, niebawem też wracamy do Warszawy oraz uruchamiamy kolejne miasta.

Jaka jest formuła ebmasterskich spotkań
Szybki start, kwadrans na zaopatrzenie się w napoje i słuchamy 3 wystąpień:
1. Stały punkt: #ebnews: subiektywny przegląd newsów z i dla branży employer branding (25 min)
2. Gość specjalny (25 min)
3. Gość specjalny (25 min)
W międzyczasie  dyskusje, po każdej prezentacji 15-minutowy networking, a po zakończeniu wszystkich wystąpień część nieoficjalna i integracja

Dla kogo jest ta inicjatywa
Jeżeli, podobnie jak my, kochasz employer branding, to zdecydowanie musisz dołączyć do naszej ebmasterskiej społeczności!

Kto za tym stoi
Zyta Machnicka – Employer Branding Partner i trener w Lightness oraz autorka bloga CandidateExperience.pl. Krzewi ideę employer brandingu oraz pomaga Liderom i Zespołom w budowaniu autentycznej marki pracodawcy.
Jest pomysłodawczynią i opiekunem merytorycznym Studiów Podyplomowych Employer Branding na AGH w Krakowie oraz pomysłodawczynią i organizatorką EBMASTERS – ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu. Przez ostatnie 12 lat dobrze poznała potrzeby kandydatów, pracowników i działów HR: rekrutowała dla Klientów wewnętrznych i zewnętrznych, współtworzyła od podstaw agencję rekrutacyjną, projektowała strony internetowe i portale pracy z funkcją ATS oraz kierowała działaniami marketingowymi dla 4 firm HR. Od 2011 r. prowadzi działalność szkoleniowo-konsultingową z zakresu employer branding. Częsta prelegentka konferencji branżowych, autorka artykułów z zakresu e-wizerunku, personal brandingu i employer brandingu oraz jurorka ogólnopolskich konkursów z zakresu EB i HR. Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą.