Stargetuj swojego kandydata – Katarzyna Girzecka i Daria Obrycka (EBMASTERS Kraków #7)
Targetowanie to jeden z fundamentów strategii employer branding. Tylko na co powinniśmy zwrócić uwagę podczas tworzenia person? Do czego mogą nam się przydać tzw. „negative personas”? I jakie narzędzia ułatwią nam prace nad targetowaniem działań EB?
Na te i inne pytania odpowiadały dziewczyny z firm Sopra Steria i Punkt Krytyczny – Daria Obrycka i Katarzyna Girzecka, które 3 listopada 2015 r. wystąpiły w Krakowie podczas siódmego spotkania ebmasterskich wilków.
Poniżej ich prezentacja z tego wydarzenia:
Co Katarzyna i Daria robią na co dzień?
Katarzyna Girzecka
Od ponad 3 lat związana z firmą Sopra Steria, gdzie odpowiada za rekrutację, komunikację i budowanie wizerunku firmy. Od roku trener w startupie Punkt Krytyczny. Interesuje się zagadnieniami związanymi z kreowaniem marki i jej komunikacją z odbiorcą.
Daria Obrycka
Recruitment Advisor w firmie Sopra Steria oraz Trener w Punkcie Krytycznym. Z branżą HR związana od 1,5 roku, nieustannie pogłębia wiedzę z zakresu rekrutacji oraz budowania wizerunku marki. Kręcą ją trendy w video marketingu oraz komunikacja z kandydatem w social media.
Renata
nie widzę prezentacji 🙁
Zyta Machnicka
Renata, u mnie jest widoczna. Ona jest w prezi, nie na slideshare, więc obsługuje się ją nieco inaczej niż większość pozostałych prezentacji na stronie. Jeżeli nie jesteś zalogowana w prezi, to po prostu najeżdżasz na jej środek, klikasz „start prezi”, a potem używasz strzałek do nawigacji 🙂