#ebnews – Ula Płosarek (EBMASTERS Kraków #2)
Dlaczego case study #AlexfromTarget powinien zwrócić uwagę każdego speca od employer brandingu? Co ciekawego można znaleźć w nowym raporcie Adecco? I gdzie w internecie można znaleźć robotę dla EB-owca?
Na te i inne pytania odpowiadała Ula Płosarek, która 25 listopada 2014 r. podczas drugiego krakowskiego spotkania EBMASTERS w Krakowie przeprowadziła subiektywny przegląd newsów branżowych.
Poniżej jej prezentacja z tego spotkania:
Kim jest Ula Płosarek?
Strateg marki pracodawcy, konsultant i praktyk employer brandingu. Specjalizuje się w analizie strategicznej i planowaniu działań wizerunkowych skierowanych do rynku pracy – realizowała projekty dla firm z sektora usług wspólnych, FMCG, konsultingu, branży telekomunikacyjnej i odzieżowej. Od 2013 r. wykładowca Studiów Podyplomowych Employer Branding na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, autorka bloga www.outofbox.pl.