Facebook jako skuteczne narzędzie EB – Justyna Woźniak i Magda Rymarczyk (EBMASTERS Kraków #6)
Kim jest “dobry pracodawca” w mediach społecznościowych? Jak stworzyć spójny i atrakcyjny wizerunek pracodawcy na Facebooku? Co daje nam włączenie tych działań do strategii wizerunkowej? Jak zastosować remarketing w rekrutacji?
Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w prezentacji Justyny Woźniak i Magdy Rymarczyk z click community, które 16 września 2015 r. wystąpiły w Krakowie podczas szóstego spotkania EBMASTERS. Dziewczyny mówiły o skutecznych działaniach employer branding na Facebooku.
Poniżej ich prezentacja z tego wydarzenia:
Co Justyna i Magda robią na co dzień?
Justyna Woźniak
HR Specialist w click community. Nieoceniona w dbaniu o wszystkich pracowników. Koncentruje się na rozwijaniu potencjału zespołu i rekrutacji najlepszych ludzi w branży. Jest autorką programów premiowych i wewnętrznego programu rozwoju kompetencji. Po godzinach uwielbia grać w tenisa i oglądać kino niezależne. Interesuje się psychologią pozytywną.
Magda Rymarczyk
PR Manager w click community. Skutecznie dba o dobre imię agencji social media click community. Interesuje się trendami i zmianami, jakie zachodzą w mediach społecznościowych i nie tylko. Na co dzień “mówi językiem social media”, łącząc pasję z pracą PRowca. W wolnym czasie czaruje w kuchni i spędza wieczory przy dobrym filmie.