Kryzys employer brandingowy w sieci – Monika Czaplicka (EBMASTERS Warszawa #1)
Szukając pracownika (również w sieci) firma kształtuje wizerunek swojej marki. Jak uniknąć wpadek przy rekrutacji? Jak reagować w razie problemów, które zostaną opublikowane online? Co warto przeglądać na profilach społecznościowych swoich kandydatów?
Na powyższe pytania odpowiadała Monika Czaplicka z agencji Wobuzz, która 4 lutego 2015 r. w Warszawie podczas ebmasterskiego spotkania przeprowadziła wystąpienie na temat kryzysów z obszaru EB.
Poniżej jej prezentacja z tego spotkania.
Kim jest Monika Czaplicka?
W branży social media działa od 8 lat. Pracuje w swojej agencji Wobuzz dla klientów z różnych dziedzin, przez lata zajmowała się marketingiem szeptanym oraz przygotowywaniem strategii marketingowych, ale jej fascynacją pozostają wyzwania, takie jak kryzysy w mediach społecznościowych. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii UW, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy.
Prowadzi fanpage “Kryzysy wybuchają w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu, gdzie pisze o zagwozdkach i kotkach. Jej debiutancka książka “Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych.